27. jan. 2016

The Gambler musikvideoer

Det er vist på tide at opdatere bloggen lidt her. Har lavet lidt forskellige videoer siden sidst jeg skrev.

Blandt andet to musikvideoer til Sister Chain & Brother Johns “The Gambler” fra albummet “The Androgyne Show”. En “Weimar Version” og en “Vegas Version”.
Jeg filmede førstnævnte – men redigerede faktisk begge. Vegas-optagelserne blev lavet uden at jeg var med, og jeg gav efterfølgende mit bud på hvordan de optagelser kunne sættes sammen til en alternativ video til sangen.
Den oprindelige plan var en kombination af de to forskellige optagelser - men de viste sig lidt for forskellige til at fungere sammen i én video. Så vi lavede to.
Fotoet herover var et af flere, som jeg lige nåede at skyde, da vi filmede i Århus’ kultbiograf Slagtehal 3.

Weimar Version



Vegas Version

Ingen kommentarer:

Send en kommentar