24. nov. 2011

Under Byen: "Film og Omvendt" (Live)

Se, der var engang, hvor man kun kunne lægge ti minutter på YouTube. Det var dengang, hvor jeg filmede Under Byen spille den mest fantastiske 20 minutter lange udgave af "Film & Omvendt" på Forbrændingen i Albertslund.
Jeg genopdagede den store fil på computeren for nylig og besluttede mig for at uploade den. For det var et af den slags øjeblikke, man søger som koncertpublikum. Okay, det er faktisk ikke filmet så "perfekt", må jeg indrømme. Og oplevelsen er naturligvis ikke det samme, som at være der selv. Men jeg synes nu, at folk skal have lov til at se den alligevel. Og ikke mindst opleve noget så sjældent som et helt og aldeles stumt publikum (der hvor nummeret reelt set normalt slutter, men hvor bandet så bygger det hele op igen). Enjoy!

L


Ingen kommentarer:

Send en kommentar