4. okt. 2010

Making A Movie # 3

Så er vi i New York.

Det er faktisk lidt svært at få filmet nok undervejs, når man også skal slæbe på bagage og tjekke ind og ud hele tiden i lufthavne osv. Men lidt kommer der i kassen.

Vi ankom i lørdags. Helt vildt trætte efter en meget lang tur, der startede med at køre tre timer om natten til lufthavnen i Hamburg.

I går søndag gik vi over Brooklyn Bridge og gik lidt rundt i Brooklyn (noget rarere end spidsen af Manhattan, hvor vi bor, synes jeg). Om aftenen var vi på Cake Shop, hvor Marzipan Marzipan spillede en fortrinlig lille koncert (bl.a. med en fantastisk udgave af "Twist And Shout").

Selve optagelserne til Esthers plade begynder i dag mandag. Så følger jeg opstarten og kommer løbende tilbage undervejs i processen. Jeg skal ikke være der hele tiden.

Jeg har også mit lille Kodak Zi8 video lommekamera med, som vi bl.a. bruger til at videoblogge med. Vi skal afsætte nogle klip til Gaffa.tv. Men jeg fiksede lige en lille 'prelude' fra weekenden inden arbejdet går i gang. Den kan I se her...



Mange hilsner

Lars

Ingen kommentarer:

Send en kommentar