8. sep. 2008

En petit invasion fra Berlin

På det seneste har jeg bevæget mig lidt ud i rollen som koncertbooker. Eller er det manager? Nå, lige meget. Faktum er, at jeg har været med til at sætte en turné i stand med to spændende piger fra Berlin: Jasmina Maschina og Golden Diskó Ship. Jasmina er dog oprindeligt fra Sydney.

Jeg klippede en lille "trailer" sammen for at sprede ordet lidt om turnéen. Siden jeg lavede den er der dog kommet flere datoer til...



Den samlede turné:

SAT, SEP 13: LOBBY (ARCHAUZ) - AARHUS, DENMARK (WITH DJ HEIDI MORTENSON)

SUN, SEP 14: SPOT CITY - GOTHENBURG, SWEDEN

TUE, SEP 16: GYNGEN - AARHUS, DENMARK (WITH ESTHER MARIA BRAKL)

WED, SEP 17: STUDENTERNES HUS - NÆSTVED, DENMARK (WITH DJ CAPT. DAYDREAM)

THU, SEP 18: KRETS - MALMÖ, SWEDEN

FRI, SEP 19: MUSIKCAFÉEN / HUSET I MAGSTRÆDE - COPENHAGEN, DENMARK (WITH DJ CAPT. DAYDREAM)

Håber at se nogle folk til disse arrangementer. Jeg kommer selv til Århus, Næstved og København. Faktisk skal jeg dj'e til de to sidstnævnte.

Mvh.
Lars

Ingen kommentarer:

Send en kommentar